Vegas pro 10 (?)

En tråd i 'Programvare' startet av enSJfilm, 12 Jun 2011.

1. enSJfilm

enSJfilm Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei!

Jeg har tenkt til å filme og redigere kortfilmer/musikkvideoer og vanlig "dagfordag"-episoder med kul redigering og fine farger (fargekorrigering) så jeg lurer på om Vegas Pro 10 er bra nok for mine planer? Jeg elsker virkelig programmet. Jeg har prøvd Premiere Pro men jeg føler at jeg glemmer alt jeg lærer og at det er alt for avansert.

Så er Vegas Pro 10 bra? Kan man komme langt med det?

2. MadsA

MadsA Citizen

Sv: Vegas pro 10 (?)

Vet ikke helt hva du mener med "kul redigering", men hvis du snakker om VFX så er det nok smartest å skaffe seg After Effects, men du kan komme langt med Vegas.

De fleste proffesjonelle redigeringsprogramvarer har innebygde fargekorrigerings filtre/plugins som antagelighvis skal fungere mer enn godt nok hvis man ikke har jobbet så mye med det før. Du kan se denne videoen som gir deg en liten idè om hvordan du kan gjøre det.

Sony Vegas vil du komme langt med, men hvis du skaffer deg After Effects, vil du få flere muligheter og enkelte ting kan ta mye mindre tid.

Husk at det finnes tonnevis av tutorials på nettet! Google og YouTube er dine venner!

Mads A

Del denne siden