"Vi i Hornindal" - Nytt TV-konsept!

En tråd i 'Reklame !' startet av stkp, 22 Okt 2009.

1. stkp

stkp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, alle sammen!

I fjor gikk jeg på Film og TV-utdanningen NISS tilbyr, og i år har jeg gått freelance i produksjon for firmaet mitt - STKP. Vi er i utviklingen av et nytt TV-konsept som heter "Vi i Hornindal". Vi skal rett og slett gjøre om lille Hornindal Kommune til vår egen lille plass.

"Vi i Hornindal" skal bli et TV-konsept som tar for seg et fiktivt bygdeliv i Hornindal kommune i Sogn og Fjordane. Det skal bli produsert seks ulike novellefilmer, med mål om å glede Norges befolkning. Sjangeren i episodene vil være humor og parodi, og alle hovedrollene spilles av Magne Håheim og Ansten Nyborg Erlien.

http://kampanje.gulesider.no/besteprosjekt/?do=project&id=88

Ta en titt på linken. Se videoen, og ikke glem å avlegge din stemme over visningsvinduet! Da hjelper du STKP å komme nærmere muligheten til å vinne 10.000 kr. til filmbudsjettet til innspillingen av "Vi i Hornindal".

2. -Even

-Even Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Gir dere en stemme jeg ;D

En kommentar til filmen bare: Dollykjøringen fra bak stolen og frem, og etter han slo av tv-en og bort til bordet var veldig hakkete, så husk det når/hvis dere skal lage serien, mye mer behagelig å se på en roligere kjøring :)

Likte at man kunne høre at tv-lyden var høy når vi så bildet fra stua, det kjennetegner jo gamle personer, høy tv-lyd :) eneste er at dialogen ble veldig uklar da, pga det skurret en del pga høy lyd :)
    men et eventuelt ferdig prosjekt gleder jeg meg til å se :)

3. stkp

stkp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei Sulunuu, og takk for din stemme!

Jeg er så enig så enig om denne dollykjøringen! Eller, det er ingen dolly... Det er en kontorstol vi bygde opp med masse esker sånn at den kom i riktig høyde med karakteren. Hjulene på denne er utslitte som bare det, så hakkingen kom ganske naturlig. I tillegg var det liten plass å vri seg på, så det var det beste opptaket vi fikk. Men ja, når serien går i ornterlig produksjon, blir også dollybruken bedre! Det skal jeg garantere! :)

4. ijonas94

ijonas94 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Gleder meg til å se det ferdige produktet.

5. stkp

stkp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Nå er det endelig fredag! Det betyr helg, og avslapning! Det er også konkurranseslutt i helga, og STKP ligger faktisk godt an i konkurransen poengmessig. Fortsett å klikk på linken i det første innlegget og stem på STKP! :)

Ha en fortreffelig helg!

6. stkp

stkp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Nå er STKP i full gang med produksjonen av den nye programserien "Vi i Hornindal". Linken under er en bakomfilm med tabber og div fra første opptaksuke i Hornindal.

GOD SOMMER! : D

[video=youtube;TN5aTkmdCp0]http://www.youtube.com/watch?v=TN5aTkmdCp0[/video]

7. stkp

stkp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Produksjonen av "Vi i Hornindal" nærmer seg slutten. Våre fire planlagte uker med opptak har gått på skinner. Vi mangler bare noen luksusshot som vi ønsker å få tatt i løpet av høsten.

Ta en titt på vår siste bakomfilm fra produksjonen av "Vi i Hornindal"!

[video=youtube;qxOQM4xt65o]http://www.youtube.com/watch?v=qxOQM4xt65o[/video]

8. stkp

stkp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: "Vi i Hornindal" - Nytt TV-konsept!

Hei hei!

Endelig er den humoristiske programserien "Vi i Hornindal" blitt en realitet. Fredag 5. august viste STKP frem sitt prosjekt for 200 publikummere i Vestlandskommunen Hornindal.

Nå kan du få et eksemplar av filmen for bare 100 kroner! Besøk vår nettside på www.stkp.net og bestill ditt eksemplar i dag!

Hilsen STKP

Del denne siden