Vi trenger filmklipp av norsk fjord!

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Oystein, 7 Okt 2007.

1. Oystein

Oystein Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei!

Jeg er teaterregissør, og mitt teaterkompani Imploding Fictions holder på med en oppsetning av stykket Norway.Today. Vi bruker mye videoprojeksjon i dette stykket, og trenger blant annet film av norske fjordlandskap.

Er det noen der ute som bor ved en Norsk fjord, og som hadde hatt lyst og mulighet til å filme noen klipp for oss?

Det er ingen stor jobb, men vi trenger spesifikke bilder fra toppen av en klippe, ut over et bratt stup ned mot fjorden, osv.

Forestillingen skal vises ved The Junction Theatre i Cambridge, og skal antakelig videre til Hampstead Theatre i London, og på turne i Norge etterpå. Du vil selvsagt bli kreditert i vårt program/på plakaten osv., og å ha bidratt med videoprojeksjon til en engelsk teaterproduksjon ser jo også bra ut på CVen! :)

Ta kontakt hvis du er interessert, så vi kan forklare i detalj hvilke bilder vi trenger. Vår emailaddresse er implodingfictions@googlemail.com. Mitt telefonnummer er (0044) 791 047 9696. Vi trenger klippene i digitalt format, enten en DV-kassett sendt med post eller Quicktime sendt via mail.

Vi er kjempetakknemlige for den hjelpen vi kan få! Håper det finnes noen der ute som har lyst på denne utfordringen!

Med håpefull hilsen

Øystein Ulsberg Brager
    Imploding Fictions

2. Toby

Toby Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan du bruke video fra den sørlandske skjærgården i stedet...?? :lol: :wink:

Del denne siden