Video butikk i København?

En tråd i 'Forumfunksjoner og spørsmål' startet av dilorko, 26 Sep 2009.

1. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, jeg skal til København imorgen (søndag) og lurer på om det er noen videobutikker jeg burde sjekke ut?? Jeg skal bare være der litt på mandagen, så butikken bør være i nærheten av strøget/Kongens nytorv...

Takker for svar...

- Dilorko

Sist redigert: 27 Sep 2009
  2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Videobutikk*
    Sjekke*

Og aldri to prikker i slutten av en setning. En eller tre er det eneste lovlige.

3. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sånn vet du.. Ingen som har noen tips til videobutikker?? det funker også med foto butikker, skal se på utstyr..

Sist redigert: 27 Sep 2009
  4. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Merkelig nok skrives det også "fotobutikk". Det er ikke bare videobutikk som sammenskrives.

5. DarkCrusader

DarkCrusader Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Haha! Kenny Wang er norsk nerd:p

6. Arne Undheim

Arne Undheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Bra at noen lærere har kontrollen på norskfaget i allefall!

7. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Norsknerd kanskje. Men jeg er jo også en norsk nerd. Norge er virkelig på vei ned når det er morsomt at folk vil skrive språket sitt korrekt.

8. Kim Lopez

Kim Lopez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hah... vi ble referert til en videobutikk i københavn en gang. kanskje du vil ta en titt der også, dersom du har noen timer å drepe..

Du tar taxi til videobutikken i Istegate. Når du kommer inn dit, sier du til mannen som jobber i videobutikken, at du har lyst på noen øl, og om han kan åpne baren.

Da kommer han til å spørre om 50kr (tror jeg det var). også åpner han en hemmelig dør/vegg til høyre for dere. Her inne finnes en bitteliten bar, hvor en naken dame serverer dere så mye billig dansk øl dere skulle ønske å få i dere, før danskebåten vender tilbake mot norge igjen.

Utover dette finnes det også private kinoer der innover etter baren, men disse sjekket vi ikke ut.

Koselig sted, gøy å oppleve =) og jo forresten, henger et skilt på veggen der, ikke lov med kamera, så det er nok best å la kameraet ligge hjemme =)

9. DarkCrusader

DarkCrusader Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Neida, syns ikke det er gøy at du liker og skrive norsk korrekt.
    Men syns det er litt tåpelig av deg å måtte rette på alle andre som skriver i hastverk og ikke rekker å rette alle tekstene sine.

10. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Da er jeg tilbake i Norge, det ble ingen videobutikk her nå,, men det er ikke så farlig..

Del denne siden