Video Butikk i London !

En tråd i 'Forumfunksjoner og spørsmål' startet av Trym, 26 Sep 2009.

1. Trym

Trym Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei reiser nå førstkommende mandag til London, og har lyst til å stikke innom noen foto/video butikker. Jeg lurte da å om noen av dere hadde noen tips eller noen steder som jeg burde sjekke ut ! hadde blitt veldig takknemlig!

2. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    kkelectronics.co.uk holder til i london, men jeg vet ikke helt om det bare er foto da.. Det er også noen i baysewater road, men der er det litt gamle priser, så de er høye, jeg var der og så på pc'er.. vet ikke helt om de har video butikker der, de hadde ihvertfall foto..

Sist redigert: 27 Sep 2009
  3. frig2

frig2 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Var der selv for litt siden, og fikk et tips fra noen jeg kjenner om å sjekke ut Tottenham Court Road. Så jeg gjorde det, og der KRYR det av video/data butikker. Var MANGE butikker oppover hele gata der det ble solgt blant annet profft kamera og videoustyr. Kan ikke komme på navnet på noen spesielle butikker, men sjekk ut den gata. Er rimelig sikker på at det var det den het. ;)

4. Trym

Trym Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    takk for hjelpen

Tusen takk for hjelpen ! skal nok sjekke ut disse stedene ;)

5. frig2

frig2 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Er mulig jeg blander navn på noen av gatene der, men jeg er rimelig sikker at det var den gata alle de butikkene lå i!

Del denne siden