Videomarathon (Ny tråd)

En tråd i 'Reklame !' startet av jasonX, 29 Aug 2005.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skulle ikke du begynne å bruke mer PM på folk, JasonX? Så slipper vi alle disse småpostene om "hva er neste tema". Han hadde jo tross alt skrevet det i den forrige posten.

Forresten, når du skriver "Førsteside oppdatert!" Hva med å legge med info om hvem som er neste og hans tidsfrist og hans tema?

2. Axel

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hva søren? 18. til 22.? Jeg hadde skrevet påminnelse i Outlook for en stund siden om at det var fra 21. til 25... er det jeg som har vært sløv, eller har det blitt endra? Ingen tvil om at jeg ikke har sjans til å klare noe til i morgen.

EDIT: Sjekk Henriks opprinnelige videomaratontråd. Der står det 21. til 25.

3. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det er noen som har trukket seg. Og da blir datoene og fristene endret. Beklager!

4. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vet ikke om jeg får levert i nærmeste fremtid... Kameraet skal på reperasjon. på ELKJØP, sier ikke mer. 8)

5. Axel

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Nei, det gjør de ikke nødvendigvis. Du kan sette opp trollet som en oppføring på lista igjen og legge til trukket seg, og deretter sette meg opp på den opprinnelige tiden. Forventer du at jeg skal sjekke innom jevnlig for å sjekke om du har gjort endringer i planene? Henrik startet jo med tidsplaner nettopp fordi folk skulle kunne planlegge lang tid i forveien, og om noen trakk seg, skulle ikke det endre planene.

6. Anette

Anette Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis noen trekker seg sånn nestegang, så si ifra til meg.. jeg er utolmodig! :p

7. Eivind87

Eivind87 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Lenge siden det har skjedd noe nytt her nå. :)

8. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har en kjempeflott plan. Det meste her er jo bare rot.
    Vi sier det slik, første mann til å lage en film om gjødsel er på toppen. Så gir han et tema og alle slåss om å lage en film om det temaet, helst iløpet av 1-2 dager. Så holder det på slik til ingen leverer og man har en liste over folk som virkelig føler for å gi noe til Videomarathonet. Da kan man starte opp igjen med vanlig rulering på 4 dager. Det er nå min ide. Enten det eller stenge hele opplegget.

9. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Må si meg enig med dahlskebank!
    Veldig god idê :wink:

10. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja - det kan bli lettere siden vi kan levere når vi har lyst til. Vi kan prøve på denne måten og se om det kan bli noe bra ;) Aldri for sent å prøve noe nytt.

edit:
    Eneste problem jeg ser her er at folk kan begynne å bli sløvere og slenge opp dritt for å være den førstemannen istedet for å gjøre jobben godt :? men det kan vi finne en løsning på?

11. Anette

Anette Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Høres ut som en plan! :)

12. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    God ide Daniel!
    Sorry for at jeg ikke har fiksa på marathonet på en stund men jeg har vært ganske opptatt med en filmejobb jeg måtte få unna.

13. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hva blir det til? Det skulle være min tur, men hvis dere skal sette igang med dahlskebanks ide bør du ordne opp med første siden.

14. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette fører ingen steder.
    Kanskje Videomarathonet burde stenges før det råtner i stykker. Interessen virker jo heller lav blant NAF(F?) folket. Det burde settes en frist for innlevering av film. Hvis det ikke leveres en film innen den datoen stenges Videomarathonet. Folk må jo vise at de gløder litt for dette, hvis ikke er det jo bortkastet.

15. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det her har vel rett og slett mistet gløden. Hver sjette deltaker leverer kanskje. Tror vi bare dropper det her ass.

Dessuten er jeg piss lei av å holde styr på det, skjønner deg Henrik!

Så hva sier folket?

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden