Vignett

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Christiank, 16 Mar 2010.

1. Christiank

Christiank Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
  2. martinbremnes

martinbremnes Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Noen litt for harde keyframes her og der, men ellers var det en veldig bra vignett :)

Det eneste som jeg vil sette fingeren på er musikken. Skjønner hvilken stil du hvil fram med her, men du bør dra fram en sang som ikke er like forstyrrende å høre på. Fra 0:04 og utover høres det ut som noen satt seg på keyboardet som lagde den String effekten.
    Også kan jeg si at du bør få fram litt bedre at det er musikkens historie det handler om. Feks. plassere flere musikkrelaterte artikler i rommet (0:02) som en gramofon.

Sist redigert: 17 Mar 2010
  3. Threethumb

Threethumb Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Gi tilbake de ordene! Du tok dem rett ut av munnen på meg!

4. videomaniac

videomaniac Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    ganske bra

Jeg syns i utgangspunktet den var ganske bra. Noen detaljer trekker ned, likevel. Musikken gjør den litt travel.. og det er en hard og skarp look over det hele. Gjør den litt mer "soft", og finn noe litt mindre travel musikk, så skal jeg vurdere å bruke ordene "kjempebra" og "meget bra" ;)

5. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Er enig med det som er sagt. Gjør alle bevegelsene mer soft, og for all del, endre musikken.

6. Venn68

Venn68 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Vignett

I hvilket program lagde du den i?

7. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Vignett

The History of Music... med musikk som ikke passer til. Savner lyden av kritt som skriver på tavla.
    Og du kan ikke avslutte med en TV, du må avslutte med en radio eller noe lignende man bruker til å spille av musikk på. Føler på en måte man går inn i 60-tallet med den TVen og den tapeten.

Uansett godt å se en tråd som omhandler en vignett/intrologo til noe noen ikke trenger fremfor de 1800 trådene om folk som trenger intrologoer og vignetter til elendige filmer ingen vil se likevel... >)

Del denne siden