vil du ha manus?

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av jasonX, 25 Nov 2004.

1. Kyrre

Kyrre Citizen

My thoughts exacly

2. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja det kan jeg jo gjøre :D

3. j0daz

j0daz Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Enig, hadde vært arti :)

4. viciousvideos

viciousvideos Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    ..så hvor blir det av :)

5. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    kanskje manuset var ikke så god likevel?

hehe, har ikke sett manuset

6. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg fant det desverre ikke :?
    så jeg skriver det på nytt for
    deres skyld så jeg
    vil helst ikke ha noe masing
    og snakk om at manuset kanskje ikke
    er så bra...men ta det med ro...det kommer.. :D

7. frosten

frosten Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  8. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Nei, takk.

9. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hva er da poenget med å poste?

10. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Det var et spørsmål som jeg svarte høflig på. Hvorfor postet du?

11. DuRk

DuRk Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg har bare hvert her i noen dager, og allerede nå begynner jeg å oppdage at du er stort sett bare uhøflig og kommer med negative kommentarer... Kom med konstruktiv kritikk i stedenfor. Har gått gjennom de fleste postene dine, og ikke mange av de er nødvendige. Hvis vi skal trives og beholde et slikt forum, ser jeg det best at du driter i de unødvendige postene dine!

-Ontopic: send meg og! bare trykk på knappen under her!

12. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    De er da slettes ikke unødvendige, man trenger også kritikk om man skal bli bedre. Ros gir deg selvfølelsen du trenger, mens kritikken gjør deg bedre.

13. HenrikSolberg

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Men å poste "nei takk" i et topic hvor det ikke en gang foreligger noe manus og forfatteren har sagt at han skal legge ut manuset her når det er ferdig er et eksempel på en unødvendig og uhøflig post!

Selv du kan ikke kritisere noe som ikke foreligger!

14. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    "Nå man man ikkje hisse sæ opp, di toghora."

Jeg kritiserte jo ikke, jeg bare takket nei.

15. HenrikSolberg

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Da har jo ikke dette noe poeng! Og selv om du ikke kritiserte så er jo posten totalt unødvendig (som jeg sa i starten)!

16. Stroyer

Stroyer Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jaaaaaa, jeg vil gjerne ha en titt på manuset. Ta den tiden du trenger, og legg det ut her :wink:

"Neitakk"-posten var nødvendig, akkurat som svarene som kom som følger av den. Ta det over PM.

17. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg syns det er fint at dere er ivrige...
    og jeg spør om dere har lyst på det og
    ikke om dere ikke har lyst på det...
    men uansett så legger jeg det ut her når
    jeg er ferdig med det sånn at alle som
    har lyst på det bare kan lese det her...

er snart ferdig nå :D

så det er ikke lenge igjen....

18. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hele denne topicen er vel bortkastet.
    Hvis man har noe av story eller historier man vil dele så kan man bare poste dem, eller linke til steder hvor man kan laste det ned. Ser andre har vært inne på tanken, hvilket tyder på good things.

Menneh, savner bare historien, eller kort hva den handler om.
    Seff vil jeg ha manus, takker ja til ca alle manus av profilmer for å ha noe å lese på og for å stjele ideer. Fordel å vite hva det handler om før man ytrer ønske om å få det på mail osv.

Og ja, direkte usaklig av Kenny Wang.
    Seff når man stiller spørsmål i topicen så er det alltid noen som må komme med udugelige/ubrukelige svar, men er vel intet krav om at man kun kan svare hvis man har tenkt å si ja.

19. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg kan jo godt fortelle kort om hva det handler om da...kanskje ikke så mange som er intrisert i det da...men det handler om en mann som skal få en bestemt stor sum med penger for og få tak i en fyr som holder til i skogen, mannen går da i skogen for å lete etter denne fyren, mannen kommer til en slags gapahuk (eller hva det nå en heter) og der ser han seg rundt, men bak han så kommer denne fyren og heller noe etsende greier over hodet hans og mannen løper av gårde. senere så ser man at mannen ligger på bakken, han har da blitt til et slags beist og ser helt etset opp ut i ansiktet, han reiser seg opp og tar fram en ledningsstump fra lommen. man ser da en gutt som sitter på en stubbe og snakker i telefonen. han snakker med en kamerat som han skulle ha soft gun krig med men han dukket da ikke opp, gutten har en finnlandsehette på hodet. mann ser mannen som nå er beist komme i bakgrunn, mannen kveler gutten og tar finnlandshetten og setter den på seg så går han mot det stedet i skogen hvor han fyren var men på vei dit så skyter fyren mannen med en pil og bue pilen treffer mannen i brystet. mannen drar ut pilen og løper etter fyren. senere ser man at mannen leter etter fyren men han finner han ikke...plutseligt så stopper mannen brått opp (nesten rett foran kameraet) så ser han ned. da ser man på lengre avstand at mannen står på kanten av et fjell, så ser man nærme igjen og da kommer fyren i bakgrunn og dytter mannen ned fra fjellet. fyren går ned fra fjellet og går inn i buskene der hvor mannen datt ned han har med seg en søppelsekk. og når han kommer ut igjen så ser man en arm som tyter ut av søppel sekken. fyren sleper søppel sekken etter seg og hiver den ut i en dam. man ser at armen som tøyt ut av posen synker under vann og det bobler kraftig. fyren går da vekk fra stedet så svart og rulletekst...det er da slik jeg har lagd dette, men det er klert at noen forandringer eller forbedringer ikke hadde gjort noe...si veldig gjerne hva dere syns om dette...både negativt og posistivt godtas med stort takk :D

20. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    veldig mye effekter! Har du tenkt på åssen du har tenkt å lage dette her? Du burde tenke på det før du skriver manus

Del denne siden