Vinnerfilmen fra bilbeltekonkurransen.

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Ustabil-Kim, 23 Mai 2007.

1. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Faktisk kan alt dette oppstusset rundt bilbeltet føre til at folk tror de er usårbare bak rattet så lenge de er bundet fast. Farlig-farlig.

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette, som kjent, overlever man. Brekker kanskje noe ribbein og styr, men man dør ikke. Jeg sitter ved siden living proof, noe skade kan hjernen kanskje ha tatt, men ingen som legger merke til.

3. Van_Brand

Van_Brand Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er enig i at filmen ikke gir det rette signalet og at denne filmen kun treffer hos de som allerede bruker bilbeltet bevist. Men jeg synes hele prosjektet var litt dødfødt fra før uansett, for det skal en sykt god film til for å overbevise den"tøffe" gjengen som ikke bruker belte til faktisk å gjøre det! Da synes jeg heller vegvesenet burde alliert seg med politiet og hatt flere kontroller og strengere straff for å ikke bruke bilblte. (just a thought)...

4. MiniMan

MiniMan Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Men ein frontkollisjon derimot....

5. Alfen92

Alfen92 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ikke akuratt en imponerende film..

6. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Helt ærlig...Kopi av den danske bilbelte reklamefilmen. Er det noen som har link til den forresten? Fant den ikke igjen.

Del denne siden