Virkelige gode effekter du trenger, for noen greie penger ?

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av Withu, 7 Aug 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Folkens, jeg er Mr. After Effects.... Ingen gjør jobben bedre enn meg...

Når det kommer til After Effects og VFX, er jeg driitgod. Trenger u hjelp med noe, eller har noen ønsker, PM meg eller svar tilbake. Jg har alle Videocopilot pakkene...

- Mr. After Effects :twisted:

2. Happy

Happy Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis oss hvor god du er Withu ;)

3. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Bring it on, then :twisted: ?

4. Happy

Happy Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sett sammen ditt største mesterstykke i After Effects, og se om noen andre av oss her inne gjør jobben bedre ;)

5. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Hvor god er du til å kombinere mennesker med animerte elementer alla Roger Rabbit?

La oss si du har 2 karer som sitter på en benk i en park (skutt mot green screen). Helt hvitt miljø, resten av miljøet skal bygges opp av illustrator tegninger og flash animasjoner.

6. EirikVR

EirikVR Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Kan muligens hende at jeg en gang i fremtiden vurderer å hyre inn en sånn som deg, men jeg vil gjerne se hva du kan, som Happy sier. :wink:

7. guitareirik

guitareirik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hva hvis man skal ha en effekt som ikke er fra Action Movies Essentials da? :wink: Nei da, men du må nok vise til noe du har laget hvis du virkelig vil ha folk til å tro på deg :wink:

8. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har noen litt ugreie penger, nærmest umulige, tar du i mot slike? Ellers fint å se hva du kan og hva kostnadene er for ting og tang. Kan kanskje trenge en slik som deg neste gang budsjettet til postproduksjonen av Killing Heat øker.

9. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hello mister Withu. At du har alle Videocopilot-pakkene er i seg selv ingen bragd - pakkene hans selger som nystekt brød verden over, og allerede syns jeg enkelte elementer fra de pakkene er oppbrukt (se enkle og "fort og gæli" kinoreklamer for kjøpesentre, skobutikker eller kjeder, etc. and you'll get my point)

Hvem som helst kan skrive "Jeg er dritgod" - men da må man også bevise det. Og inntil det motsatte er bevist er jeg, som mange andre, skeptisk - spesielt med tanke på dårlig skriftspråk og det som skulle se ut til å være det som understreker at du er "driitgod" - Videocopilot.

Vis oss hva du kan, så vil jeg tro det raser inn med tilbud - alt etter hvor du selv legger lista og hva andre ønsker og krever.

10. guitareirik

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kunne ikke sagt det bedre OlaHaldor :wink:

11. niklnikm

niklnikm Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ikkje hør på Withu. eg har alle videocopilot-dvdane I TILLEGG til nokre frå creative cow. Så eg er ENDA betre enn han.

12. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Withu - Kan ikke du bare legge ut noe du har laget da? Legg det ut på Youtube eller noe, siden du sier at du er så god, må du stå for det du sier.

mmmmmmmnnnnnja....

13. niklnikm

niklnikm Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Heller Mr Muscle :lol:

14. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    We are waiting Mr. Pro.

15. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    WOW.. Så mange replies

Vel, vi gutta på 6-7 stk sammarbeider på verkene våres.. Vi starter i 10. nå, og det vi gjør i fritiden er AE. Jeg ville ikke skryte eller no, jeg mener bare det at jeg har holdt på med Visual FX i over 2 år, og lært en masse.. Jeg klarer å gjøre ting mange ikke klarer.... jeg vet jeg ikke er spesifikk når jeg sier "mange ting" men jeg holder ved mitt ord...

Seriøst, hvis noen trenger hjelp, bare svar.. Da mener jeg virkelige tøffe effekter som ikke alle kan klare. Thanx for svarene

BTW: OleHaldor.... Ikke vær en "Hater"..... Slapp a! jeg vet du er gæærn i VFX, og jeg vet du er et aktivt medlem. Men ikke prøv å måle deg med meg... Du aner ikke hvem du preiker med når det gjelder disse tinga

- Mr. After Effects :twisted: (Wi2)

16. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har ikke sagt noe om å hate. :) Og jeg har ikke sagt noe om meg selv om at jeg er verken bedre eller dårligere. Det er generelt en dårlig fremgangsmåte å skryte før man har vist sine verk - og slik jeg forstår det på tidligere svar i tråden, er jeg ikke alene om å synes det.

Jeg er heller ikke ute etter å konkurrere - virker som at du oppfatter det slik? Jeg kan det jeg kan, og lærer gjerne nye ting. Alt til sin tid! Jeg vil heller samarbeide med noen og oppnå mye, enn å jobbe alene og ikke oppnå noe.

17. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Heey, guitaerik

Jeg klarer definitivt å lage gnister og skudd fra en simpel pistol uten action movie essentials.....

Jeg ville gi noen tips til å gjøre det, men hvis du virkelig vil se et slikt stunt, PM meg.

18. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Javel, Ole

Det virket bare slikt.... Sorry ellers, men det med Videocopilot var bare bonus.... Jeg compositer nesten alt hånd for hånd, detalj for detalj....Og alt prøver jeg å få ut til å se veldig realistiske ut... Jeg mente ikke å skryte, prøvde bare å få en PANGSTART på tråden, hvis u skjønner ? :wink:

19. guitareirik

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Eh... OlaHaldor er vel så langt unna en "hater" du kommer, og jeg er forsåvidt enig med han i at det å skryte før du i det hele tatt har vist hva du kan er en særdeles dårlig fremgangsmåte. Ikke misforstå meg nå; jeg sier ikke at du/dere ikke er gode i AE og VFX. For alt jeg vet kan dere være fire ganger bedre enn alle her inne på forumet til sammen. Det er bare det at det er veldig vanskelig for oss å bedømme hvor god du/dere er, når du bare sier at dere er "driitgode".
    Og når du skriver: "Men ikke prøv å måle deg med meg... Du aner ikke hvem du preiker med når det gjelder disse tinga" , hva baserer du det utsagnet på? Hvordan kan du være dønn sikker på at du er så utrolig mye bedre enn han? Du vet da ikke alt han kan?
    Uansett, hvor vanskelig kan det være å laste opp noe på Youtube, eller vimeo? Det tar en halvtime, og det å vise oss noe du/dere har gjort er den eneste måten du kommer til å overbevise noen om hvor "driitgode" du/dere er :wink:

20. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Som jeg sa, var alt det bare falskt... det jeg sa var falskt...

Ble medlem for noen dager siden, prøvde bare å vise meg som en falsk person... Noe jeg nettop slutta med.

Så alt var en joke!

Men ikkke det med AE, så ---> :wink:

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden