Virkelige gode effekter du trenger, for noen greie penger ?

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av Withu, 7 Aug 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. guitareirik

guitareirik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vel, ingenting av det jeg sa var en joke! :wink: Sleng opp noe på Youtube

EDIT: Og bare av ren interresse... Hvorfor vil man prøve å vise seg som "falsk" hvis man faktisk vil selge noe her?

2. Happy

Happy Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ser at denne tråden har tatt seg opp litt... Ser også at det er bare en løsning på denne tråden. Vis oss noe du har laget ;)

Det hjelper desverre ikke å ta en random person, som i dette tilfellet er deg Withu, idag for det han sier. I nåtidens film verden, ihvertfall på den visuelle biten hjelper det ikke med ord. For at kunder skal komme til deg, må du eksponere det visuelle!

Vis oss det visuelle, og først da, kan du med godt samvittighet si at du er god :)

jeg håper for ditt eget beste at du er god... hehe

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Og om jeg får lov å pirke vil jeg presisere at det er A! OLA, ikke Ole..

edit:
    Hadde fått en hyggelig pm også, sånn for å understreke hvor ufattelig hyggelig du/dere er. Jeg tar meg friheten til å publisere.

:roll:

Du kan være så god du bare kan og vil osv.. Men med den holdningen og oppførselen du har nå, vil det ta lang tid før noen som har lest gjennom denne tråden vil få lyst til å jobbe med deg. Du må gjerne sette nesa i været og hendene i sida og fortsette med "jeg er best!!"-propagandaen - og om du nå faktisk skulle greie å ha noe heftig å vise til forumets brukere som faller i smak - good luck. Jeg ville ikke håndplukka deg for å samarbeide med det første.

4. guitareirik

guitareirik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du er absolutt ikke den eneste Ola :wink:

5. EirikVR

EirikVR Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Haha ... Dårlig stil, Withu, jekk deg ned sånn ca. 15 hakk. Vis oss noe i stedet for å skrive alt bullshitet ditt. For min del har du liten troverdighet etterhvert med så mange useriøse poster, så mye skryt og så lite konkret å vise til.

Ola Haldor har jo ikke vært frekk eller noe, ikke prøvd å måle seg med deg, bare slapp av. Han deler bare oppfatningen til de aller fleste som har deltatt i denne tråden tipper jeg!

Men: Ola, en PM er en PM altså en privat melding. Og da skal den ikke postes i det åpne forumet. Det er jallefall min mening.

6. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg gidder ikke lese alt fittepreiket deres. Kom det noensinne en pris fra Mr. VFX?

7. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Søk da vel ;)

Men nei - pris er ikke nevnt.

8. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    For en merkelig tråd..... :?

Men ja Ola, det å poste en PM på forummet reagerte jeg litt på og. Om et problem oppstår så ta det heller opp med moderator :wink:

EDIT: Faktisk når jeg tenker meg om, så virket det litt arrogant å poste det, be the better man and stop gikk ikkje gjennom her, det blir mer som en pissekonkurranse.

Withu: Jeg har selv drevet med VFX i over to år, men ennå så kan jeg ikke en brøkdel av det som er mulig. Personlig så vet jeg at Ola er bedre en meg selv i VFX utifra det arbeidet jeg har sett han har gjort, han har tross alt mer erfaring en meg i bransjen (tror han har holdt på i 3-4 år, stemmer det Ola?) Men hvorfor skulle det være et problem for meg, fint for han liksom :)

Er selv en flittig tillhenger av VCP, men i den siste tiden har jeg irritert meg litt over at han ikke kan lage mer generiske tutorialer og ikke så spesifikke (sånn lager du en banan ect), hvor mange Deamon Face Wrap ligger det jo ikke på youtube...

9. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Greit, nå er det greit. Nå har Withu prata for mye!

VIS OSS EN JÆVLA FILM SNUTT!! Skjønner ikke at du ikke gjør det så får heller vi bedømme deg om hvor "driitgod" du er. Man kan ikke stole på en person som nettop har begynt her i forumet med at det første han sier er at han sier at han selv er "driitgod" i AF. Den eneste måten du kan vise at du er god er å vise oss noe du har laget!

Er det så veldig vansklig å fatte det!? Skjønner ikke at du ikke bare legger ut en jævla film på youtube, hvor vansklig kan det vere a!?

Selv har jeg drevet med VFX i nesten 4 år nå, men jeg kommer ikke her og sier at jeg er "Mr. After Effects". Skal man si hvor god man er sier man det ikke ved å skrive det, men sier det ved å bevise det, ha grunnlag for det du sier, du kan ikke basere deg på noe du bare sier, du MÅ BEVISE DET!!

Har jeg sakt det nok nå! Kansje vi er så heldige å få se noe du har lagt på youtube nå "Mr. After Effects" ???

Og en ting til Withu!

Hvorfor, jeg bare lurer på hvorfor???

THE END

10. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    OKEI!

Okei, greit..... Som jeg sa; Jeg har slutta med den kødde-holdningen

Det var bare en pangstart på denne tråden, hvis dere skjønner?

Uansett: Jeg driver med all slags prosjekt og verk, men sorry for dere lagrer jeg ikke de meste av de. (Sannsynligvis fordi det tar mye plass og greier når man skal rendre det ut)

Så mitt forslag: Spør om en effekt, et eller annet, så skal jeg slenge noe på YouTube... Btw, jeg er allerede et aktivt YT-medlem.

Et eller annet innen VFX, gutta! Så prøver jeg mitt beste og prøver å vise dere hvor gode jeg er, ok?

11. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Greit nok.

Kan du mekke sammen en komet som faller mot jorda og sprenger.

12. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Jepp

Jepp, det kan jeg :p

13. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja skal du bare si at du klarer det eller må vi ta hele regla på ny???!!!

14. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Oh herregud, hva er problemet ditt, hæ? Jeg sier kan det.... Er det nok forståelig ell? Jeg skal bevise for deg.... Gi meg noen dager, til onsdag, så skal jeg vise deg, kk?

15. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    du har jo gjort det sån selv at du må ha det inn med tesje, ikke min skyld :D men ja onsdag ;)

16. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Okei, har slengt en liten introvideo jeg lagde på YouTube..

Smak og behag: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Fl6yIJHgvaQ&;fmt=18[/ame]

17. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Videocopilot her. Smoke element tutorialen?

18. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Jupp

19. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Alle kan lage det. Men men, fortsett med komet greia du, så får vi se.

20. Withu

Withu Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Alle kan det kanskje, men alle kan det ikke like bra.

Hva mener du virkelig, når du sier alle? At en newbie som nettop lasta ned AE klarer det? Og det like bra?

Jada, vi får se på onsdag

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden