Vist på ZTV

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av christer_aa, 27 Feb 2007.

?

Likte du musikk videoen cold flames?

Spørreundersøkelsen stenges 7 Feb 2106 kl 06:28.
  1. ja

100,0%
  2. Nei

0 stemme(r)
    0,0%
  1. christer_aa

christer_aa Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Eg vil bare sei at musikk videoen eg lagde i julå, blei vist på ZTV i dag:D

Stå på folkens, alle kan klare det, eg e i hundre:D

www.royalpicture.org[/quote]

2. Andyax

Andyax Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kult! Få se den da! :D

3. christer_aa

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    komme link snart, artisten ska legga an ud på sin side, så då linker eg;)

4. christer_aa

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    mellom kl 14.00 og 15.00 på Lørdag blir den vist på ZTV.

sangen heter Fredirk Wilson - cold flames.

Håper dere kan se den, å gi meg tilbake meldinger, det er min første musikk video produksjon.

5. christer_aa

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Då va an på youtube, ett år etter. Endelig har jeg lov å vise an på nette:D

[ame]http://youtube.com/watch?v=qYXxWDgg-4Q[/ame]

6. Pattern

Pattern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg synes du fikk til noen bra scener og andre ikke fullt så bra. Det jeg ser i denne musikkvideoen er masse potensiale til å skape et sterkt inntrykk av savn. Men jeg sitter igjen med noe bare halvparten av det. Det du mangler er mere nære bilder. Gå helt oppe i ansiktet til personene, vis triste blikk. Dette ble alt for objektivt for meg at jeg skal kunne bli noe rørt med i sangen. I de mange gå scene så kunne du variert det litt med å ha bilder av føttene, hender, øyne etc veldig nært. Hadde gitt filmen en finere flyt. Også da artistet sitter å synger så savner jeg flere vinkler, gå helt innpå personen. Ta nære bilder av gitaren, øyne hans etc. Dette gjør filmen mere subjektiv for oss som publikum og siden både filmen og sangen har et slikt budskap synes jeg det er viktig at det blir gjort til et veldig sterkt budskap. Husk ordet aksenærhet. spesielt når han møter jenta igjen. Det ble veldig stivt og hvis du hadde tatt et shot reverse shot med kamera inntil personen så det havnet nesten i aksen så tror jeg vi ville følt at det var et sterke bånd mellom de to aktørene. Når det gjelder farger så har du fått til en fin kald blå farge som reflekterer godt sangen, men noen steder er det ikke helt lik blåfarge. Og da artisten sitter å synger kunne du fargekorrigert litt mer. Kanskje litt varmere hvis du ville ha en kontrast mellom de to tidslinjene. Og scenen hvor han skal tenne på bålet synes jeg du skulle hatt litt flere reaksjonsbilder at han blir oppgitt. Det viste ikke så tydelig. Men alt i alt ser jeg du har et veldig bra potensiale til å skape noe meget utrykksfullt. Ville også anbefalt Wide Screen. Bra jobbet å få vist egen produksjon på ztv. Fortsett med arbeidet så vil du slå godt igjennom. Men ikke vær redd får å gå tettere innpå karakterene, det kan ofte suge oss som publikum mere inn i filmens handling.

7. twintip6

twintip6 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Litt konstruktiv kretik er lærerikt.
    Satt igjen med en ganske så tom følelse etter å ha sett denne. Fikk et dårlig innblikk i karakteren. Skjønte ikke i starten hva som feilet han jeg. Legger også merke til at blå toningen ikke er jevn. Synd. Manglet også noen nærklipp. Det mest skuffende må være fyrstikkene. Om og om igjen med en rotete overgang. Må være ærlig å si at jeg ikke ble kjempe imponert. Men enkelte ting var bra. Som tiltingen ved bålet.
    Men stå på! Flott å få vist den fram på ZTV :)

8. christer_aa

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    takk for god kritikk, det er sånn du blir bedre vett du. Det var sykt godt å få tilbake meldinger jeg har bruk for når det gjelder denne filmen:D

Del denne siden