Wild West

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av DT, 4 Sep 2007.

1. DT

DT Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei på dere =)
    Jeg så "Shanghai noon" hvis noen vet om den filmen, Jackie Chan og Owen Wilson er skuespillere der og de blir partnere. Veldig artig film likte den godt.
    Som et Jackie Chan fan så synes jeg det var en av hannes beste :D

Jeg får akutt lyst og lage noen western scener :D
    Jeg så på ekstra matriell som er en vane :p jeg så ting som var veldig innteresangt som to forskjellige typer måte og filme slåssescener på, Hong kong og hollywood trur jeg det var de bare kalte det :S
    Men så så jeg når de skulle lage et tog som skulle eksplodere, og dem laget en fantastisk modell av et typisk gammelt damp tog som de brukte til og sprenge i fillebiter. Alt var i miniatur og de fikk det til og se veldig ekte ut, jeg ble nesten sjokkert.
    Da tengte jeg og skrive dette her, og om det var noen her som vet om noen webbutikker eller vanlige butikker der dem selger kulisser til typisk western.
    Da tenker jeg på alleslags kulisser og det hadde jo vert veldig artig viss dere vet om noe med miniatyr modeller, sånn som tog eller noe stilig som man kan bruke i film
    :wink:

mvh Daniel

Del denne siden