Windows 8

En tråd i 'Programvare' startet av trygv3, 17 Sep 2011.

1. trygv3

trygv3 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, jeg skal kjøpe meg ny data.
    Men skal jeg vente på windows 8, eller skal jeg bare kjøpe nå med windows 7?

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Windows 8

Nå er det veldig lite info å finne om Windows 8, og det er heller ikke lansert en utgivelsedato. Med andre ord kan det hende du må vente et års tid. Kanskje mer, kanskje mindre.

Om du trenger maskin , kjøper du nå. Tenker det kommer en egen pris for oppgradering fra 7 til 8 når Windows 8 kommer i butikkene. Men før du kjøper Windows 8 må du forsikre deg om at programvaren du tenker å bruke faktisk fungerer.

3. Simen95

Simen95 Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Kjøp med Windows 7, du kan uansett oppgradere til Windows 8 når det kommer ut om et års tid.
    Hvis du har spørsmål om windows 8, er det bare å fyre løs, jeg kan omtrent alt som er verd å vite (skriver fra en Windows 8 beta akuratt nå)

4. Hans-M

Hans-M Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Simen, kan ikke du legge ut et screenshot av forskjellige nye ting?

5. MadsA

MadsA Citizen

Regner med at du vet hvor mye screenshots og videoer du kan finne av Windows 8 på nettet ved å gjøre et kjapt søk?

6. Simen95

Simen95 Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Alle screenshots som finnes kan du finne på nett, hvis du går innpå buildwindows.com kan du se keynotes fra Microsofts build konferanse, hvis du ser keynote 1 (2 t 30 min) finner du ut omtrent alt som er verd å vite om windows 8. Du kan hoppe over store deler av den, da dette er presentasjon av Visual Studios 11, og mange andre ting som bare programmerere etc. har bruk for

7. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Ah fy faen. Kjøp Windows 7 og hold kjeft om Windows 8.
    Skal du lage film så må du lage film. Ikke bale om et nytt operativsystem som ikke er til noen fordel for filmproduksjon.

8. trygv3

trygv3 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Ok, da kjøper jeg data nå. Og får vente å se om jeg skal oppgradere til windows 8 når det kommer ut :D
    Takk for svar :)

Del denne siden