WIP: EMO INTROSEKVENS

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Moen.jr, 29 Mar 2007.

1. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette virker som en veldig krevende jobb for one man only, og jeg ønsker deg lykke til :)

Antar det var denne greia du spurte om på MSN? Jeg ville helt klart i det minste gjort et forsøk med å cranke opp kontrasten for å se linjene klarere når det er veldig mye zooma inn, for å lage en matte. For så å fortsette med å lage en maske der det trengs. Ikke gjør en maske rundt hele personen, det trenger du ikke. Du kan lage små masker der det trengs, og bruke dem så lenge du vil, og fjerne dem ut fra canvasen når de ikke trengs.

Stort potensiale til å gjøre utrolig mye her - nok en gang. Lykke til :)

3. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takk skal du ha :) Skal ta råd av anbefalingen..

Det var nok ikke jeg som spurte om det på msn, grunnet at jeg ikke har msn adressen din, så det var nok en annen :wink: hehe

4. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Haha, jeg blander folk.. Alle spør og graver om ting i After Effects - beklager sammenslåingen av flere hoder.

Anyways ingen grunn til å ikke legge meg til om du en dag skulle få lyst.

5. hdv

hdv Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Sinnsykt kult konsept!! Er alt gjort i illustrator? Driver å lærer meg illustrator nå, er vanskelig å få det bra... når får vi se mer?

6. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hehe, den er i orden! Jeg legger deg til etterpå, jeg.

Hdv, Det meste er gjort i Illustrator, dvs tracing av selve personen. Jeg prøvde først å livetrace, men fikk ikke det resultatet jeg ønsket, så jeg måtte ty til med pentool. "Dingbatsene" som jeg bruker som en slags ramme, er også laget i Illustrator - gjort med pentool, spiral, arc osv..
    Tekst er også gjort i Illustrator, grunnet vectoriserte fonter.

Bakgrunn gjort i Photoshop. Samme med "fargeflekkene".

Jeg lagret alt separat, for så å få satt sammen alt i Photoshop later on.

7. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har forresten lagt ut enda et bilde samt orginalklippet - om noen er interessert..

Feel free til å komme med kommentarer - alle :)

8. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ut i fra bilde nr 2, så håper jeg du ikke skal bruke den snirklete fonten på video!? Det vil ikke se bra ut, og om du ønsker den skal være leselig, bør den være to-tre ganger større - og da er vel kanskje litt av poenget med stilen borte.

Gleder meg til å se fremdriften.

9. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er selvfølgelig villig til å bytte ut den fonten, men følte selv at den passet bra inn - uten animasjon. Jeg forestilte meg at den ville sett bra ut med en deilig wiggle (position) expression på. For å forsterke den grunge / emo looken.. Merket at dette blir vanskelig å forklare med ord! Hehe..

10. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg skjønner hva du mener, men jeg tror ikke den fonten funker, fordi du vil ikke catche hva som står der, uten å trykke pause og nistirre på bildet.

"Det enkle er ofte det beste" - velg en renere/mer lettlest font :)

11. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takk for råd :)

Tror jeg kjører samme løp på alle bildene, dvs samme font! Fonten på person 1 fungerer bedre? Jeg ser enkelt hva du mener, det er faktisk vanskelig å lese hva som står! Igjen takk!

12. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Antar den fonten er Dirty Ego eller Selfish, evt. Porcelain? Samme fyren som har lagd disse, har lagd noen fler - disse er veldig gode, og er lettere å lese :)

13. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Velvet heter den! Godt mulig det er fyren du snakker om som har laget den :)

Del denne siden