WIP: Moriorosa (arbeidstittel)

En tråd i 'Reklame !' startet av HenrikSolberg, 10 Jul 2006.

1. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Denne fungerer jo flott som teaser, og det er spedd på med nok drama her, ser jeg - for de som liker det, selv om det kan virke litt Hotel Cæsar med sinte unge damer. Er dette en kortfilm? Virket til å ha mer innhold og stoff en din vanlige kvartersfilm i alle fall. "En film av" er regissøren, og så lenge Solberg har regien skal vel han også ha Filmen. Det er bare tv-serier som ikke tilhører regissøren. Men det er kanskje utelukkende en skuspillerinstruksjon og ikke et kunstnerisk overhode? Holthe er vel kanskje i tillegg en eksekutiv produsent med full innvirkning? Det vil da kanskje være på sin plass å kalle den en Solberg/Holthe Film. Jfr. Delicatessen og City of Lost Children hvor Jeunet har instruksjon og iscenesettelse mens Caro har all kunstnerisk kreativitet rent utseendemessig. Disse filmene er Jeunet/Caro-filmer.

Ser ut som dere har lagt en del ressurser i denne filmen. Bragt på banen diverse statlige instanser. Politi- og sykebil gjør alltid litt for storheten; selv om de kanskje burde være på jobb i stedet.

Fargekorrigeringen er ganske fin. Og den trenger ikke være mer prangende enn den er, siden dette er et samtidsdrama. Mer ekstremt filter vil kanskje bare forvirre eller irritere seeren.

Tror dere har jobba godt med denne. Fint at noen holder seg varme i trøya i dager hvor vinteren ikke ser ut til å slippe taket. Seriøse folk får alltid igjen for strevet til slutt. Lykke til med kinopremiere! Blir nødt til å gi en mer grundig tilbakemelding på en litt mer fullstendig trailer.

3. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er ikke særlig flink med å gi kritikk, men jeg er enig med mye av det Kenny Wang sa. Lurer også på hvor lang filmen er?

Og var det vanskelig å få til politiet og sykebilen? Jeg har prøvd en gang tidligere med folkehøyskolen, og de var ikke særlig samarbeidsvillige. Kanskje det er bare akkurat det stedet...

4. mr

mr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takker for all god kritikk :D

Hyggelig at folk likte den hittil...

Er åpen for mere kritikk :)

5. rovlah92

rovlah92 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Leste kunn synopsien jeg, den hørtes spennende ut! Men det gikk litt i surr på begynnelsen, men skjønte det meste etterhvert.

Bildene ser kjempe bra ut, og tittelen er kjempe fin! :)

Lykke til!

Del denne siden