WIP: Postnapperen

En tråd i 'Reklame !' startet av ZtilongZ, 29 Jun 2006.

1. ZtilongZ

ZtilongZ Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Heisann kjære godtfolk!

Vi har nå holdt på å spille inn en liten film som heter Postnapperen hvor det handler om en som er avhengig av å stjele post, og som skal bli avvent med dette gjennom filmen...

Vi har bare littegranne igjen å filme, som vi håper å få ferdig på søndag, men tenkte å dele noen bilder med dere fra selve filmen så langt!
    Som dere ser på bildene så er det en hovedperson som går igjen, men vi får inn et par personer såvidt det er i noen scener på søndag, så da skal jeg legge ut noen flere bilder... Fikk med et lite et av meg på slutten da :p

Det går mye i "postkasse-locations" da det er nettopp dette filmen handler om!

Denne filmen er det jeg som har regi på: Kristoffer Solum
    Skuespilleren som spiller Thomas Sjøgren heter Lars E. Nilsen og er en god kamerat av meg.
    På søndag får dere også Josef Abrahamsen spilt av David Swift...

[​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]

Jeg drar til Italia neste lørdag. så håper å være ferdig til da, så jeg får delt filmen med dere før det!
    Så da håper jeg at dere gleder dere til filmen og jeg er forberedt på masse konstruktiv kritikk for å forbedre meg som filmskaper!

Filmen blir lagt ut på Tilbakemeldinger på filmene dine når den er ferdig!

2. MacGuffin

MacGuffin Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Veldig original story som det blir kjempe morsomt å se hva du får ut av. Jeg gleder meg hvert fall :wink:

3. moonlightP

moonlightP Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Genialt!
    Den gleder jeg meg til å se! :D

4. ZtilongZ

ZtilongZ Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå er filminga ferdig, så nå gjenstår det bare littegranne redigering og så skal jeg legge den ut her!

Del denne siden