WIP: Vinterlandskap, matte painting

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av OlaHaldor, 11 Apr 2007.

1. Hjelvik

Hjelvik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det var en tutorial for nettopp dette i 3D World issue 89, men det var for Cinema 4D. Uansett, det kan være det samme.
    Jeg tror ikke det vil spille noen rolle, så lenge du har gjort matte paintingen bra, fått alt av elementer på plass og lyssatt det riktig.

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har ikke fått rota meg til å abonnere på 3D World Mag ennå, og det er ingen kiosker her omkring som selger det heller. Er fryktelig lenge siden jeg har sett det i Trondheim i det hele tatt faktisk.

Fuglene har jeg helt slått fra meg, så nå jobber jeg kun med å danne de segmentene jeg trenger for å lage litt mer dybdefølelse, og prøver å klekke ut en fiffig greie som kan ligge i forgrunnen.

Helga blir hektisk, og neste uke er jeg i Lillehammer som fotograf på konsert, så vi får se når det blir tid til å ta en titt på dette igjen :)

3. Samsonite

Samsonite Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Er det noe framsteg i dette? :) Det ser allerede veldig bra ut, og er derfor veldig spent på resultatet!

4. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nei, har dessverre ikke gjort noe framskritt her siden sist - er tidkrevende ting som skjer for tiden. Men den SKAL bli ferdig sometime ;)

5. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hopplahopp Ola. Dette var skikkelig kreativt. Ga meg en haug med inspirasjon også. Bra jobba. Hvor hentet du skogen du la foran slottet fra?

Gleder meg til å se en ferdig comp av denne.

6. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Denne har jeg ærlig talt ikke jobba mer med - har prioritert andre ting, men har jo prosjektfilene liggende - så er bare å dra opp igjen.. :)

Landskapsbildet har jeg tatt selv, just around the corner.

7. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg tenkte mest på copy paste layeret med ekstra skog du har lagt på i tillegg :)

syns du må jobbe litt mer med dette jeg. det var jo dritfett !

8. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja, det er noe jeg har tatt bilde av selv - just around the corner det òg. :wink:

Del denne siden