Wrongwood Picture - Trenger logo/intro tips/hjelp

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Holsty88, 30 Sep 2011.

1. Holsty88

Holsty88 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei kjære film venner!

Jeg har nettopp startet eget "firma". Ikke helt offensielt enda. Pga diverse årsaker.

Men.. Jeg trenger hjelp til å lage en logo og intro. Jeg kommer mest til å lage reklamefilmer. Også en del kort filmer og kanskje til og med lang film senere i tid, disse vil være basert på action komedie sjanger.

Jeg har noen idèer til hvordan jeg ønsker å ha det seende ut, men er ute etter innspill fra dere alle!

Jeg antar jeg vil ha dette firmaet oppe og kjører i Januar 2012, så jeg har enda litt tid på å få laget dette.

her er info til logo jeg ønsker å lage, men trenger hjelp av dere. Jeg har lest igjennom en god del tråder på dette forumet, og dere ser veldig hjelpende ut.

Nanv på logoen:
    WRONGWOOD PICTURE
    Sjanger: Action/komedie

Intro: Er jeg ikke helt sikker på enda. Litt sånn STÅL look kanskje.

2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Sv: Wrongwood Picture - Trenger logo/intro tips/hjelp

Hvis du er like flink til å lage action som på humor, så tror jeg dette kan bli skikkelig bra, for det er lenge siden jeg har ledd så høyt av en post her på forumet.

3. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Ambisiøst er det ihvertfall. :)

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Er det bare meg eller? Hvis man skal satse på reklame... så må man da i utgangspunktet kunne lage reklame... og når man kan reklame og markedsføring, så kan man jo lage sin egen logo og intro. Jeg mener, hvis du ikke kan lage din egen logo og intro, hvordan skal du da kunne lage en reklame? Det er jo nettopp det en logo og en intro er, en reklame. For deg selv vel og merke, men likevel... Det er ikke bare meg? Noen andre som også ser et plothole her?

5. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125

Det er ikke for å være kjip.. Men jeg hadde aldri i livet giddet å bruke tiden min på å gjøre gratisarbeid for en som har tenkt til å bruke det kommersielt. Ta kontakt med et firma som selger slike tjenester, og hør heller hva de skal ha for det. Jeg tror dessuten du begynner i feil ende. Ikke tenk på logo, intro og alt det der - det trenger du ikke nå. Begynn heller å lage filmer. Hvis du skal rett ut på det harde markedet om noen måneder, bør du ha noe å vise til. Det finnes mange selskap som lager reklamefilm, og de fleste er svært dyktige, så her ligger terskelen høyt.

6. spontan

spontan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Her må jeg også si "ikke for å være kjip"
    Men en Intro/Logo og eller design er såpass lett og google til seg turtorials på nå at om du trenger hjelp allerde på dette stadiet er jeg litt spent på hva du kan utrette når det er på plass, jeg kjenner iallefall personlig ytterst få som mestrer Premier/after effects/avid som ikke også klarer å tukle litt i photoshop/illustrator. Og i reklame bransjen får du ekstremt mye bruk for akkurat "intro kunnskaper".

men for å gi deg en dytti baken og ikke bare være kritisk skal jeg hennvise deg til en fantastisk turtorial side som heter VIDEO COPILOT | After Effects Tutorials, Plug-ins and Stock Footage for Post Production Professionals der en kar som heter Andrew Kramer viser frem mye enkele og proffe introer.

7. Fredrik J.R

Fredrik J.R Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Her er logoen din:

Vis vedlegget 255

Vi prøver å ta papirarbeidet så fort som mulig, hva?

8. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hvor er 'Takk-knappen' når man trenger den?!

9. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg er ganske sikker på at ledelsen fjernet den da de innså at den mest hata mannen på forumet også var den mest takka. ;)

Del denne siden