XH-A1 vs. XH-A1E | Kva vil det seie for meg?

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av Ratteti, 17 Jul 2008.

1. Ratteti

Ratteti Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Skal kjøpe meg eit kamera, som for det meste vil bli brukt privat til kortfilmar og anna moro. Sannsynlegvis vil det også bli brukt til noko arbeid for web-tven til lokalavisa.

Har bestemt meg for Canon XH-A1, men forstår ikkje heilt kva forskjellen på
    XH-A1 og XH-A1E

Linkar: http://www.bhphotovideo.com/c/product/447098-REG/Canon_1191B001_XH_A1_3CCD_HDV_Camcorder.html
    http://www.bhphotovideo.com/c/product/478836-REG/Canon_XHA1E_XH_A1E_3CCD_HDV_Camcorder.html

Vil det få mykje å seie for meg dersom eg kjøper det billigaste? (XH-A1) der er ein vesentleg prisforskjel.

2. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Den øverste er NTSC, mens den under er PAL. Du må ha PAL, som er europeisk version.

3. Ratteti

Ratteti Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Kvifor må eg ha PAL? Og kvifor er der så stor prisforskjel?

4. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Det tror jeg ikke vi skal gå mer inn på enn at det er 2 forskjellige standarer. I USA bruker de NTSC og i europa bruker de PAL. De 2 går ikke om hverandre.

5. Ratteti

Ratteti Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    men dersom eg ikkje skal bruke kameraet for tv, har det noko å seie om det er pal eller ntsc då?

6. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vi har hatt mange tråder om dette, så les litt rundt. Du vil snart innse at du bør ta PAL. Ja, det er kjipt med tanke på prisen, men sånn er det.

7. Christian m

Christian m Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skal du bruke det til NOE som kan betegnes som jobb eller som innebærer at bilder skal brukes av andre enn deg, kjøp PAL.
    De få kronene du sparer i innkjøp er tapt etter at EN mistes fordi bildene dine ikke kan brukes, feks. sammen med andre.

8. Ratteti

Ratteti Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  9. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Den øverste er dvx102, imens den andre er dvx100. Forskjellene vet ikke jeg, men det kan ikke være alt for mange. Har egentlig alldri hørt om den andre før nå. Har bare hørt om dvx100, så...

10. Ratteti

Ratteti Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    las litt rundt og det verkar som det er identiske kamera, berre at dvx102 er laga kun for Asia/Pacific regionen.
    grunnen til at det er eit eige kamera for asia skal vist vere for å unngå "grey-market" handel, slik at dersom du kjem med eit dvx102 i europa har du ingen garanti osv.

Del denne siden