Yttervikas Studios Presenterer

En tråd i 'Reklame !' startet av Burton2, 11 Des 2006.

1. Burton2

Burton2 Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Ja, da er andre film av to ferdig.

News: Den første filmen var 1 time og 23 minutter lang, mens den andre filmen bare er 33 minutter. Sjefen for Yttervikas (som også er redigererer nr 1) er snart ferdig med en tredje film.
    Skal se om jeg får lagdt ut en Trailer av den andre filmen.

Den fjerde filmen om spøkelset Cornelia er skal bli redusert fra 33 siders manus til halvparten.

Og Yttervika Studios og EnghAasen Films har blandet seg inn i "Dufus" serien, dette blir spennende.

http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&;file=viewtopic&;t=4110#41375

På denne adressen kan du få se de tre første Dufus filmene (som vi ikke har vært innblandet i) Fordi Yttervika har lage James Aerius 1 og 2, Natas Liste.

Yttervika TV, er et humor program som parodierer TV show, som faktisk er blitt påtenkt lenge før Valen TV.
    Vi får se Show som "Ungkars"kvinnen"", Tande D i "Horegjægerne", vi får se de tre pedo oldingene "Pedro, Grossballe og RockGjeger" som setter seg på en benk utenfor barneskolen. Vi vil også få se "Jeg Gjør Hva Som Helst, heller ikke." :lol:
    Og hvis du har tittel på en morsom parodi eller en ide i det hele tatt, er vi glade for å få en.
    (De tre oldingenes navn er dedikert til de som kan litt tysk, hehe)

2. KUDi

KUDi Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tok meg friheten og la sammen de 3 innleggene etter hverandre til ett

Del denne siden