Zombie sminke

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av Dead, 21 Sep 2005.

1. Dead

Dead Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Noen her som har noen gode tips til å lage zombie sminke? De skal se ganske råttne og groteske ut, men de skal heller ikke være helt mutilerte. Det viktigste er ansiktet, og det må se naturlig ut?

2. remiant_85

remiant_85 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg var med på norges første zombie kortfilm i gjennom NISS .... å da fikk jeg en ganske enkel sminke ..

de la på blodårer, skyggela øynene mine og ga meg litt liksminke .. pluss blodet som du ser .. var noen andre som fikk latexmasker , de så litt bedre ut , men sånn som jeg ble sminka , er det ikke så vanskelig å få til vil jeg tro.

her er noen av de andre maskene

3. trollet

trollet Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    så veldig bra ut! noen mulighet for å få se hele filmen?

4. remiant_85

remiant_85 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    desverre, så vet jeg ikke mer etter jeg var på "eksamensfilm-premieren" ved cinemateket i oslo i juni. Jeg var bare med som zombie .. jeg vet ikke mer om den, men kan forhøre meg med noen kompiser som går på NISS nå, om de kan få grevd den opp fra en eller annen plass! .. hey.. Kim? kan du grave litt ?

5. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg trur faktisk filmen ble plukket ut til å bli kjørt som forfilm på kinoer..
    pluss at den skal blåses opp til 35mm hvis jeg ikke tar feil.

tar ikke sjansen på å snatche en av master tapsa med den på og legge det ut på nett trur jeg =P

Fikk sett filmen en gang til nå da, faen så bra den egentlig er..

=D

6. remiant_85

remiant_85 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hehe, den ble såppass ja ? .. kult da ...da kommer jeg og på kino kim .. å jonas og.. hehe, du tar saltos , mens vi er gal og vil spise mennesker .. ;)

Del denne siden