Zombier leser også tegneserier

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Skinrash, 27 Okt 2010.

1. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
  2. Count_Orlok

Count_Orlok Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Zombier leser også tegneserier

Dødskult!

Digger skrekk! :D

Sist redigert: 27 Okt 2010
  3. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Fikk den litt gode, gamle Lucio Fulci-følelsen av zombien. Egentlig ganske kult. Men jeg kan ikke annet enn å tro at du er noe kort oppi toppen når du gir bort poenget i klippet med både tittelen på youtube og på forum-tråden. Når man allerede vet poenget, så blir hele reklama ganske dust. Bortsett fra det så er det bedre gjennomført enn 80 % av alle andre reklamer som sirkulerer på norsk tv.

4. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Takk skal du ha!
    Ja, får en følelse av at du er det utifra brukernavnet ditt. Er det ikke fra Nosferatu?

Takk, til deg og Kenny. Tror jeg, tilbakemeldingen virker som en blanding av kompliment og fornærmelse.

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

The only way I roll, baby!

6. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

It might just be tiny details, men du har fått det til å virke som om dette er en billig zombiefilm laget hjemme på 90-tallet. Jeg føler det som satte prikken over I'en er at du har en god gammeldags CRT-skjerm. Det sammen med lyssettingen, kostyme, lyddesign og valg av musikk helhetlig gjør dette utrolig bra. Helt til man kommer til mus, tastatur og nettleseren som blir brukt på maskinen. Jeg blir helt satt ut og føler det går fra 1999 til 2009 på rekordfart, med så kraftig fis at det spruter bæsj overalt. Om du vil ta reklamen ditt et steg videre så film scenene med mus og tastatur på nytt, da i sånne gråhvite farger med store taster og uten scroll, og helst bruk en nettleserer som er så firkanta og degradert i oppløsning og design at det ser ut som om det er 1999. Sånn sett stikker headsettet også ganske mye ut.

Men ellers, ganske fett. Ikke fett nok til at jeg kjøper tegneserien...

7. Count_Orlok

Count_Orlok Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Stemmer det.

Nosferatu er min favoritt skrekkfilm! :D

Btw, syntes videoen minnet meg om en mix mellom Children shouldn't play with dead things og Zombie Flesh Eaters! :cool:

Sist redigert: 28 Okt 2010
  8. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Grunnen til at en gammel dataskjerm ble brukt var fordi jeg ikke har råd til disse fancy flate dingsene dere rikfolk bruker.

"med så kraftig fis at det spruter bæsj overalt" Snåle ordvalg. Du har tilfeldigvis ikke jobbet som manusforfatter for Pyton?

Takk, Zombie Flesh Eaters er en fin film, men jeg er ikke så stor fan av Children shouldn't play with dead things. Hovedinspirasjonen var Ec comics eller Iskalde Grøss som de ble kalt her.

Sist redigert: 31 Okt 2010
  9. Count_Orlok

Count_Orlok Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

kult, lest noen sånne før. :D

10. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Du må jo ikke skrive det. Selv om tilfeldigheter gjerne skaper utrolige filmer, så tenker jeg bedre om kortfilmreklamen din hvis du sier at du valgte CRT-skjerm med vilje for å få stil på filmen din.

11. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Om det er nostalgisk stil du er så opptatt av så får du kjøpe serien, handlingen er satt til 80-tallet så der finner du garantert ingen mus eller tastatur av nyere modell.

12. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Aaaargh! Du ødelegger hele reklamen for meg. 80-talls handling, 90-talls datamaskin, 10-talls nettside, 0-talls mus og tastatur. Du har nå ihvertfall riktig stil på selve filmen, den er jo godt preget av 80-tallet. Kanskje ikke 80-tallets amatørfilm, men gjerne 80-tallets budsjettzombiefilm.

13. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

"Aaaargh"? Jøssenavn, aldri hørt noen bli så emosjonelt opprørt over slike detaljer i en reklamefilm før. Pass på at du aldri ser en reklamefilm for The Flintstones min thailandske venn, synet av huleboere og dinosaurer som lever i samme tidsperiode vil gi deg nervøst sammenbrudd. :)

14. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg ser apekatter bo sammen med mennesker til daglig, jeg tror jeg skal takle Flintsteinene...
    Men jeg er veldig opptatt av tiny details, ikke at det noensinne kommer frem i noe av det jeg har laget selv, men spesielt når jeg kan påpeke det i andres produksjoner.

15. HigherPro

HigherPro Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Utrolig fett kostyme og et godt og komisk budskap :D

16. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Hei Skinrash,

Der var du igang igjen med "noe nytt" :p

Selv om man vet alt før reklamen blir sett, så er det uansett en fin vri. Vi vet jo ikke hvordan du har fått frem ditt budskap.
    Du får frem poenget ditt om at du vil selge tegneserien din veldig tydelig. Noe jeg regner med at du ville?

Venter fortsatt i spenning på den nye versjonen av "Terror of the Undead"

Stein

Sist redigert: 5 Nov 2010
  17. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Takk skal du, kostymet var et slit å lage.

Takk skal du ha, jobber med props og manus til nevnte film men sliter en del med skrivesperre så det er fortsatt uvisst når denne filmen blir laget.

Del denne siden