ZoomTV intro (vignett)

En tråd i 'Introer og logoer' startet av clarion, 25 Sep 2004.

1. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei,

Den forrige Logoen jeg lagde var visst 80 tall (og teit), så tenkte jeg skulle forsøke å dra greia inn i 90 tallet ihvertfall ;)

Vel vel HER ER DEN :)

Fyr løs gutta :lol:

Edited.: Den er ikke ferdig, men forsøker å sette en mood, samt leiker fremdeles med A:M ;)

MVH
    Tor-Bjarne

2. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    får ikke lastet ned den..

3. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei , beklager da har jeg fiksa linken ... :)

4. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg må si jeg likte den veldig godt, musikken spesielt :D men.. (det er vel alltid et men?)... jeg hadde likt hvis det ikke var for mye opphold uten at noe skjedde på skjermen (vise mer av teksten, tidsmessig)

5. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takker & Bukker,

Musikken er klippet sammen fra Stacktraxx (digitalJuice)...

Enig med at det skjer for lite ... det er bare et konsept enda... jeg skal fylle ut begynnelsen mere ... men trenger endel rendertid i A:M først..

Og etter logoen/lyset skal filmen begynne... der det er sort(inntil filmen kommer på plass, men spillte litt av musikken for å antyde følelsen som skal settes :)

MVH
    Tor-Bjarne

6. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ved 00:26 hvor alt forsvinner i et lysglimt var sabla kult. måten musikken endret seg der var knall.. :D det må du ikke endre på

7. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Nå synes jeg vrikelig du fikk det til, likte ganske bra at det var momenter på starten og midt i at det ikke skjedde noe, fikk det liksom til å tenke ja! hva skjer liksom? (på en positiv måte lliksom) og når det skjer noe, så ser det bra ut.

8. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Først trodde jeg at jeg manglet en kodek for bildet, for alt var jo bare svart... Men så begynte ting å skje, og jeg pustet lettet ut. Denne her var dritkul :D Eneste negative var litt mye svart skjerm! Men ellers : Dødsbra!

9. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ganske flott - litt mye svart, men ellers kjempeflott, hehe - lyden og slik - bra arbeid ;)

hva mente du med 80 og 90 tallet?

10. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja ... hadde liksom denne ideen med at "Less is more"

Bare en "intern" spøk ;)

MVH

Tor-Bjarne

11. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    hvis du scouter litt mellom forumet, finner du det ut.hehe

12. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Less is more 2

Da her jeg lagt til noen action klipp for å fjerne alt det sorte (kommer etter noen sekunder), og jobbet med logo(Reendret pånytt med flere pass), laget noen coole transitions, etc...

Uenig ? vel skriv kommentar :)

Less is more 3(4Mb)

EDITED: well syntes det var for langt, så jeg endret det totalt, og siste korte versjon kan beskues HER... :)(Kun usle 4Mb)

MVH

Tor-Bjarne Henriksen

13. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tøff sak dette her.
    Men hvorfor i granskauen har du Pinnacle-logoen i hjørnet på noen av klippene?

14. Crocco

Crocco Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg tror Pinnacle logoen er der fordi film-klippene er hentet fra et Pinnacle program. Liquid Edition kansje?

15. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    alt stemte overes, sett bort fra de første sekundene (var det hentet fra particle illusion?)

16. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takker gutta :)

Nei har ikke benyttet PI på dette prosjektet :), er vel egentlig også enig med at det kansje ikke stemte, gir jo liksom litt LORD OF THE RING assiasjoner

Crocco har rett, det er klipp hentet fra demo prosjektet i Pinnacle, som jeg har lov til å benytte, Klippene skal imidlertid erstattes med noen coole klipp fra ZommTV's 20 årige filming av nyheter så de er bare en "placeholder" for "what to come" :)

Gleder meg egentlig til ZommTV kommer med klippene, tror det kan bli "dødsfett", dette er klipp som har vært vist på TV2, TVNorge, NRK .... Hmmm huset vårt brant ned i 1997, hvem tror du filmet greia for TV2 ?? ... Jo ZoomTV.

MVH

Tor-Bjarne

Del denne siden